۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

57 " شورت "


دیروز بالاخره تصمیم گرفتم برم واسه خودم یه شورت بگیرم .. یه شورت فروشیه جدید باز شده اینجا .. پا شدم رفتم اونجا ..
نکاتی چند اندر باب خریدن یک شورت :
نکته اول : حتمن شورتی بخرین که توش جا شین ..
تو همون بدو ورودم به فروشگاه ، یه خانوم با یکی از فروشنده ها داشت بحث می کرد و می گفت :
یعنی من حتا اگه خودمو جمع و جور تر هم بکنم تو این شورت جا نمیشم ؟
فروشنده : آخه خانوم چه اصراری دارین شما .. این شورت سایز بچگانست ، اصل پای شما نمیره ..
نکته دوم : نیت و انگیزه ی خرید شورت هم مهمه ..
چند قدم که رفتم جلو تر ، یه خانوم گرد و تپل و بامزه داشت با به فروشنده ی دیگه حرف می زد ..
فروشنده : خانوم این شورت مدیومه .. اگه برای خودتون می خواین فکر کنم یه 3-4 تا سایز کوچیکتر باشه ..
خانوم تپل لبخندی زد و گفت : نه دخترم .. واسه خودم می خوام اما نه اینکه الان بپوشم .. دارم رژیم می گیرم ، می خوام اینو بذارم تو کمد لباسام هر وقت می بینمش انگیزم واسه ادامه ی رژیم بیشتر بشه ..
نکته سوم : شورتو نمیشه جای شلوار استفاده کرد ..
از یه شورتی خوشم اومد اما سایزش بزرگ بود .. وقتی از فروشنده سایز کوچیکترشو خواستم گفت :
اونو ... نه .. سایزای دیگشو تموم کردیم .. همون مونده .. ولی یکم بزرگتر هم اشکالی نداره ها ..
با لبخند گفتم : آخه این یکم بیشتر از یکم بزرگتره ..
وسایلی که توی شورت میرن ابعاد مشخصی دارن ، یا حداقل توی یه بازه ی مشخصی قرار میگیرن ، پس شورت بزرگتر احتیاجی نمیشه ، چون وسایل بیشتری توش نمیره ..
نکته چهارم : اگه قیمتش با جیب شما نخوند لزومی نداره چیزی بگین یا بخرین ..
همینجور که داشتم به شورتا نگاه می کردم  یه خانومی هم کنارم ایستاد و هی به قیمت ها نگاه کرد و آخر سر هم گفت :
اوووووووووو چه گرون شدن شورتا .. ولش کن بابا .. بیخیال .. کی دیگه شورت می پوشه ..
و بعد هم از مغازه رفت بیرون !!!
نکته پنجم : شکل هایی که روی شورت حکاحی شدن هم مهمن ..
از شکل هایی که اونجا بود خوشم نیومد و به فروشنده گفتم :
طرح دیگه ای ندارین ؟
فروشنده : چرا عزیزم ، شکل های رویایی و آرامش بخشمون جلوترن ..
شورتی که پامه روش عکس یه سیگاره که روشم یه علامت ممنوع قرمز رنگ زدن و زیرشم نوشتن : NO SMOKING
به این میگن فرهنگ سازی ..
نکته ششم : تبلیغات خیلی موثره ، به تبلیغات ها حتمن توجه کنین ..
یه خانومی یه شورتی انتخاب کرد و برد پیش فروشنده و گفت :
خانوم به نظرت این شورت رو تنم خوب وا میسته ؟
فروشنده با شور و شعف گفت : وای عزیزم چقدر بهت میاد .. این شورت مثل یه صدفه که تو توش عین مروارید می درخشی ..
و نکته آخر : کلن دقت کنین از چه فروشگاهی تصمیم به خرید دارین ..
بعد از بیست دقیقه گشت و گذار دست از پا درازتر کنار یکی از فروشنده ها ایستادم و گفتم :
یه شورت مردانه ی تر و تمیز نداشتین ..
فروشنده : نبایدم داشته باشیم .. اینجا فروشگاه لباس زیر زنانست .. لباس مردانه فروشگاه بغل دستیه ..
با تعجب گفتم : چی ؟ !! پس چرا زودتر بهم نگفتی ؟
فروشنده : خب من چه می دونستم .. فکر کردم واسه خانواده یا دوست دخترت اومدی خرید .. خیلی ها میان ..!!
پ . ن : پس بگو چرا به غیر از شورت یه لباس زیر دیگه ای هم اونجا بود ..

۲ نظر:

  1. تو مگه تو ایران نیستی ؟
    :-)
    آخه معمولا پشت در اینجور مغازه ها پرده کشیدن و روی درش نوشتن ورود آقایون ممنوع.
    تازه وقتی هم بدون توجه به اینا بری تو جیغ و دادشون بلند میشه !
    :-)

    پاسخحذف
  2. چرا تو ایران هستم اما ندیدم جلوش پرده بزنن .. کسی هم جیغش در نیومده بود :))
    فک کنم دیگه داره عمومی میشه :))

    پاسخحذف