۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

66 " ما آمدیم "


بالاخره بعد از تقریبن یک هفته تاخیر برگشتم ..
فکر می کنم باید در جریان باشین .. هفته ی پیش با اون پستی که گذاشتم خب معلوم بود حالم خیلی خرابه .. واسه تغییر اوضاع و روحیه تصمیم گرفتم یه چند مدتی از این محیطی که توشم دور باشم تا بهتر بتونم مسائل پیش اومده رو حلاجی و تحلیل کنم ..
هر چند هنوز هیچ چیزی درست نشده ولی حداقلش اینه که من دوباره تونستم روحیه ی خودمو بدست بیارم ..
ضمنن از تمام دوستانی که سر پست قبل با نظراتشون همراهی ام کردن واقعن ممنون و سپاسگذارم .. و از همین پشت مانیتور تک تکتونو می بوسم ..
اما بعد از یک هفته که برگشتم و شروع کردم به چک کردن کامنتا ..
متاسفانه یک سری حرف و حدیث هایی شد تو کامنت های پست قبل که واقعن ناراحتم کرد ..
به چند تا از عزیزترین دوستانم توهین شد اونم فقط به صرف اینکه دگرجنسگران ..
بهتره یکم دیدمونو نسبت به خیلی چیزا عوض کنیم .. همجنسگرایی و دگرجنسگرایی فقط یه نوع حس ان ، این دلیل نمیشه بین خودمون و اونا دیوار بکشیم و همه چیزو به دو بخش هم حس و بیگانه تقسیم کنیم .. که حالا آخرشم به یکسری توهین ها و حرفایی که نباید ختم بشه ..
ببین دوست هم احساس ، من به همون اندازه که به حامد مهرداد حمید اجازه نمیدم در مورد هم حس های من بد حرف بزنه ، به همون اندازه هم به تو اجازه نمی دم به اونا توهین کنی .. هر کس برای خودش شخصیتی داره دوست عزیز ..
هیچ جور نمی تونم این رفتار یا اون حرفای گفته شده رو درک کنم ، اما همونطور که قبلن گفتم تحت هیچ شرایطی دوست ندارم توی این وبلاگ به هیچ شخصی توهینی بشه .. حالا خواه اون شخص هم احساسی باشه ، خواه نباشه .. خواه دوست باشه خواه یک غریبه ..
اگر هم خیلی ناراحتین به خود من بد و بیراه بگین ، اصلن ناراحت نمیشم .. اما اینکه بیان اینجا و .........
فقط می تونم بگم متاسفم ..
پ . ن 1 : ممنونم از اون دوستانی که از طرف من دفاع کردن ..
پ . ن 2 : رفتم مسافرت و برگشتم ، نگین یادتون نبودم ، اخه واسه همتون یکی یه دونه بوس سوغات آوردم ..
پ . ن 3 : غریبه همتونو دوست داره ، چه غریبه باشین ، چه آشنا ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر