۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

77 " پست دوستان "


تقریبن دو هفته ی پیش دختر دائیم نصفه های شب اس ام اسی داد به این مضمون :
امشب شب راستگوئیه ، هر سوالی داری ازم بپرس راستشو بهت میگم ..
منم بهش اس ام اس دادم تا حالا چند تا دوست پسر داشتی ..
دیگه تا خود صبح اس ام اس نداد ..
فرداش طرفای ظهر بود اس ام اس داد ببخشید دیشب خط ها خراب شده بود ..
گفتم حالا جوابشو بگو ، گفت نه ، شب راستگویی دیشب بود ..

پ . ن 1 : تقریبن عکس پست و موضوع پست و در کل تمام این پست به دست دوستان گلم بوده ( یا به قول خودشون سران فتنه )
پ . ن 2 :  امروز تصمیم گرفتم روی صندلیه داغ بشینم .. تا اونجایی که بتونم حتمن به همه ی سوالات دوستان جواب میدم ..
پ . ن 3 :  هر کامنت فقط 3 سوال .. اونم با شماره های (1 ، 2 و 3 ) تا جواب دادن بهشون راحت تر باشه ..
پ . ن 4 : بیشترین دلیل قبول این کار پست بعدی ای بوده که قصد دارم بذارم .. پست بعدی با عنوان " صندلی داغ غریبه " با سوالاتی از طرف شخص خودم مطرح میشه و از تمام دوستان وبلاگ نویس و سران فتنه به اجبار دعوت به نشستن روی اون صندلی میشه ..
پ . ن 5 : در همیشه رو یه پاشنه نمی چرخه دوستان ..







۱ نظر:

  1. سلام
    من این دعوت رو قبول می کنم.
    امیدوارم خوش بگذره....
    راستی این عکس خیلی ترسناکه.... ووووییی
    موفق باشی

    پاسخحذف