۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

26 " آقا نوستر "

امروز داشتم همینجوری به کتابخونم یه نگاهی می نداختم که چشمم خورد به کتاب نوستر آداموس ..

احتمالن بعد از فیلم 2012 همتون اونو می شناسین ، همون پیشگوی معروفی که اعلام کرده سال 2012 آخر دنیاست ..

نوستر یه مسیحیه کاتولیگ اهل جنوب فرانهس بوده که چیزی در حدود 500 سال پیش زندگی می کرده ..

خب سرگذشت آداموس اونجوری که توی پیشگفتار کتاب اومده پر فراز و نشیبه که به این قضیه نمی پردازم .. اما اینکه چطور تونسته پیشگویی کنه ، خودش دلیلشو لطف خداوند ، نور روشنی بخش خدا و بررسی حرکت سیارات و ستاره ها عنوان می کنه ..

کتاب آقا نوستر توی 10 بخش نوشته شده که بخش هاش به نام قرن معروف شدن (البته نه قرنی که مد نظر ماست)

آقا نوستر پیشگویی های جالب و زیادی داره (کتابی که دولت ایران به چاپ رسونده فقط اون چیزایی رو نوشته که به مزاج آقایون خوش اومده و از بقیه ی ماجرا فاکتور گرفته .. ولی نسخه ی پی دی افش کاملتر و جامع تره ..)

خب از پیشگویی هایی که توی کتاب چاپی اومده اینا رو میشه مثال زد :

انقلاب خمینی ... از هم پاشیدن حزب بعث ... فروپاشی دولت یهود ... انقلاب فرانسه و خیلی چیزای دیگه ..

باید توجه داشته باشیم که آقا نوستر نیومده بگه فرضن آمریکا میاد حزب بعثو سرنگون می کنه یا اینکه یه آدمی بر اساس اوهامات عرب پرستانش یه انقلاب می کنه و دست یه ملتی رو می ذاره تو پوست گردو .. نه .. تمام پیشگویی های آقا نوستر به صورت رمز و به حالت شعر نوشته شده و از اون زمان تا حالا نوسترشناسان روی نوشته هاش تحقیق می کنن وهر از چند گاهی هم یه اتفاق جدیدی کشف میشه ..

اما برخی از سر تیتر هایی که توی کتاب چاپی نیومده :

حادثه ی 11 سپتامبر آمریکا ... جنگ جهانی سوم ( که یک طرف دعوا کشور ایران ) ... و پایان دنیا تو سال 2012 ...

خب حداقل اون زمانی که من این کتابو خریدم (سال 83) چیزی در این موارد نوشته نشده بود .. اما چیزی که ایران قبول نداره همین دو پیشگویی آخره ( در مورد جنگ جهانی سوم گفته که این جنگ همون انقلاب ایران بوده .. و در مورد سال 2012 هم گفته تا مهدی نیاد ما جایی نمیریم )

اینکه پیشگویی آخر دنیا راست باشه یا خرافه ادعای پر از بحثیه اما به هر حال داداشم آروز می کنه آخر دنیا یه سال زودتر از پیشگویی اتفاق بیافته چون اونجوری حداقل نصفه قسط بانکو نمیده .. ولی من آرزو می کنم این پیشگویی یک سال دیرتر اتفاق بیافته تا من حداقل مدرکمو از دانشگاه بگیرم بعدش هر بلایی قراره سر دنیا بیاد بذار بیاد ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر