۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

42 " سوال "


تو کامنتای پست قبلی غریبه ی بلاگفا ، یه آقایی یه نام "احمد" یه چنین سوالی ازم کرد :
شما هم جنس بازی ؟
قبل از هر چیزی سوال احمد واسم خیلی خنده دار و بامزه اومد .. معمولن آدما بعد از برخورد با وبلاگایی از زمره وبلاگای من دو جور رفتار می کن :
یا چهار فحش و لیچار حواله ی صاحب وبلاگ می کنن و میرن ..
یا خودشون هم دردن حالا هر کسی به نوعی ..
اما کامنت احمد از هیچ کدوم از این دو دسته نبود ، خیلی ساده و ریلکس و راحت پرسید : شما هم جنس بازی ؟ ..
آی من سر نحوی مطرح کردن این سوال خندیدم ..
خواستم جواب احمدو بدم ، دیدم فریاد جوابشو داده به این مضمون :
" پاسخ به احمد:
همجنس گرا... همجنس باز میشه همون آمار 98 درصدی هوس بازی دگرجنس گراها با پسرا... ایشون همجنس گرا هستن یعنی عشق به پسر دارن و گرایش به همجنس دارن و نه هوسی تهی از رفتارهای انسانی مثل شما دگرجنس گراها... "
ممنونم ازت فریاد به خاطر دفاعیه ای که ارائه دادی ..
راستش نمی خوام اون داستان تکراری ای که حداقل توی تمام وبلاگای هم حس بحثش شده که ما همجنس باز نیستیم و همجنسگرا هستیم و فرقش چنینه و چنانه رو بگم .. فکر می کنم به اندازه ی کافی در این مورد گفتیم و شنیدیم .. کسی هم که میاد تو وبلاگ همحس ها و یه چرخ کوچولویی می زنه مسلمن با این قبیل پست ها رو برو میشه و افکارش توی این زمینه آماده میشه ..
جوابی به احمد نمیدم چون جوابیه ی فریاد واقعن کامل بود به نظرم ..خلاصه و مفید ..
اما احمد جان ، من یه چیزو نفهمیدم .. چرا یه چنین سوالی ازم کردی ؟ .. اون بالا زیر تیتر خیلی واضح نوشته همجنسگرا ..کجای این وبلاگ ذهنتو سمت همجنسبازی کشونده ؟ ..
پ.ن : از حامد مهرداد حمید گلم و علی عزیزم به خاطر این همه لطفی که به من و غریبه دارن واقعن ممنونم و نمی دونم چطور می تونم ازشون تشکر کرده باشم که لایقشون باشه ..
فقط ساده میگم : مرسی بچه ها ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر